bloglovin bloglovin

Här bloggar vi stiligt!

Nu har John varit duktig idag och bloggat mycket på en dag så jag tänker vara lika bra och i alla fall göra ett inlägg... Men om vad vet jag inte... Så här en bild på ett träd!
Så låt oss prata lite om... träd.
Jag skulle kunna valt ett bättre ämne men det var något som slog mig i början, så nu kör vi!


Träden är gröna, fioler är blå, vilken färg är katten då?
Löven faller, på hösten & vår, Bewitched är på säsong 2.
Björken står, på morgondagens tår, ser ut på morbror Knuts håriga lår.
Biffen Lars äger en undulat, vet inte varför jag tog med detta tjat.
Jag heter Jack, John har snart blivit ganska bra på schack.
Han bloggar som få, han sniffar alltid på min tå.
Kärlek jag nu ger, till träden och mormor ler.
Dikten är nu slut, träden står kvar, min mamma har en finne som innehåller var.


Kredit till Lisa & Sam som hjälpte lite hära!
Nu, kyss från mig till John för hans bloggande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0