bloglovin bloglovin

tråkigheten tillkallar!

1. Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut? Det har man!


2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år? Hade inga 2010, men mina 2011 är att börja göra mer videos och annorlunda sådana, försöka få sommarjobb på ett ställe och en sak jag inte vill säga öppet på bloggen. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, John fick trillingar! :'D


4. Dog någon som stod dig nära? Nej.


5. Vilka länder besökte du? Inga! Räknas Ikea?

6. Är det något du saknat 2010 som du vill ha i år? Final Fantasy Versus XIII & en annan sak.


7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas, och varför? Det kan jag nog inte säga för hade så många bra minnen och jobbiga från 2010. :C

8. Vad var din största framgång? Börja estet och få träffa min ögonsten John! ♥


9. Största misstaget? HAHAHA, ja. Inte blogg vänligt.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har inte varit värst sjuk men skadat mig för opererats 4 gånger på ett år! :D


11. Bästa köpet? Datorn & mer kommer jag inte på! :D


12. Vad spenderade du mest pengar på? Andra & mat.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja du! :D


14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? With You, Elephant Gun, Melancholy, Fight the start & mer...!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nog mer glad och även ledsen. Så en mixad bladning! :)


16. Vad önskar du att du gjort mer? Filmat, varit ute och så vidare! :c


17. Vad önskar du att du gjort mindre? Förstört förhållande, mikra fil, skämma ut mig & försöka dansa!


18. Hur tillbringar du jul? With my family!


19. Hur många one night stands? 1 för det är jobbigt att stå och sova. :(


20. Favoritprogram på TV? Alldeles för många! :'D


21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2010? Kan jag inte säga. För vet inte! :)


22. Bästa boken du läste 2010? Serierna i tidningen!


23. Största musikaliska upptäckten? John Hallberg.


24. Något du önskade dig och fick? Ett väldigt bra år!


25. Något du önskade dig men inte fick? Ehm... Inte bloggvänligt! :)
(Inte sex eller något om ni tänker det... snuskbarn!)


26. Årets bästa film? Kan inte säga för hade många film upplevelser 2010! :'(


27. Vad gjorde du på din födelsedag ? Satt i mitt rum och önska att jag hade fått en födelsedagspresent!

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja du! Mycket! :D


29. Hur skulle du beskriva din stil i 2010? Emo hår, mixade kläder och ingen specefik klädstil. Ungefär som nu fast nu med bättre klädsmak!


30. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, skolan & sommarlovet!


31. Vilken kändis var du mest sugen på? Tron Guy.



32. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Piratpartiet!


33. Vem saknade du? Folk som försvunnit och gammal kärlek! :/


34. De bästa nya människorna du träffade? Denna lista kan bli lång, Lisa,John,Sam,Folk från klassen & m.m


35. En värdefull läxa du lärt dig i år? Att mikra fil luktar illa.


36. Citera en sångtext som summerar ditt 2010.

Kom inte på någon annan en denna men det är från en väldigt hårdlåt så rekommenderar inte att kolla in den om ni tycker John har väldigt bra musiksmak som han har men han tål inte sån här men...

"Oh how this sickens me! This wretched fools affair, i can't erase this from me.
And now it permeates, and every thought I feel. The anger writhes in my soul
No damn her, still I feel my stomach turn
Choke back hold my head high I'm strong."

Låten säger jag inte vad den heter, vill ni höra den får ni söka upp texten!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha första bilden <3

2011-01-07 @ 11:29:54
URL: http://kallamiglinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0