bloglovin bloglovin

Urkölt

Finns väl en ganska stor anledning till varför Jag och Jack inte bloggar. Jag sommarjobbar med sommarorkestern, Jack är ute och reser! Nästa vecka bär det av till Urkult! En festival i näsåker strax utanför Sollefteå. Den kommer bli fantastisk! Skulle inte säga att den är som en stor festival som pumpar ut stora namn och man får vänta 2 timmar i kön till dom tre korvkioskarna som är utspridda på festivalområdet. Det är mer en festival som fokuserar på lycka, trots att detta blir första besöket känns festivalen mer hemtrevlig eller vad man ska säga. En solskens festival med veg-eko-mat, regnbågs-ansiktsmålning och eld. Eldnatten är en stor del av festivalen, det är torsdag natt den hålls. Det är bara att kolla på bilderna så förstår man.
Det kommer bli grejjor! Sen efter urkult så åker man tillbaks till Luleå och arbetar klart sommarjobbet. Idag spelade vi för första gången, på fröjd och vid gula paviljongen.. Det gick strålande. Blir karlsvik på måndag, typ arcus campingen? Nåväl! Efter sommarjobbet är slut så är det Musikens Makt. Bob Hund kommer äga sönder! Jack, det är ett liveband. Ett grymt sådant, du och jag längst fram!
En låt tillängnad till jackib0ii!
Skall Du Hänga Med? Nä!!

Jag menar.. Går inte att slå ett band som gör ett album med detta cover..


Jag menar.. Det överexponerade gömstället?

Om någon borde se humorn i musiken så är det väl ändå en av dom som skapade salladsbar!

Aja, sen börjar skolan om igen! Det ser jag fram emot! Ungdomar har väl svårt att tänka sig någon som längtar till skolan.. Men om man väljer en linje som är så jävla kul som estetiska så är det nästan självklart!

hEJDÅ mVH jOHN





Kommentarer
Postat av: Kero

Ha det fini! Vi ses nånstans bland får-hagar och hippies!

2011-07-30 @ 19:30:20
Postat av: L

Sv: Haha, det var ju inte ens den låten? Men den är ändå bra och inte alls meningslös! :)

2011-08-06 @ 16:16:22
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tjenare!

Nu har ni chansen att lära känna mig bättre! :)

Gå in på den här länken för att få veta mer!



http://sofiehulkko.blogg.se/2011/august/lara-kanna-mig-battre.html



Kram ♥

2011-08-06 @ 19:21:16
URL: http://sofiehulkko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Besök och kommentera min blogg. Kram

2011-08-08 @ 23:15:56
URL: http://linnteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0