bloglovin bloglovin

Skåne på Fredag!

Jack hära! Lite sent ute men tänkte bara blogga lite snabbt för fick lust liksom!
Tänkte berätta lite kort vad som händer i veckan.
Imorgon, klockan 12.00, Livesändning!
Mer metal, Alex,Kristian och Jonas från vårt band!

Sen rep efter det, ska nog bara repa till 5 för tänkte vara med Marianne efteråt ett litet tag i alla fall!
Ska även beställa kläder imorgon från internet som kommer bli jävligt nice!

Sen på Onsdag så är det jobb så klart och efter jobbet ska jag på filmkväll hos Adam med Marianne,André,Fanny och kanske Sam om han vill! Sen efter filmkvällen ska jag sova hos Marianne!

Sen på Torsdag så har jag inte nå super mycket och göra förutom att packa lite lätt för på Fredag efter jobbet ska jag till... S K Å N E!

Blir jävligt nice ändå, taggar lite smått!
Bilresa ner till Uppsala först och träffa Fastern min sen åka ner till Eslöv i Skåne!

Så tänkte bara säga hej hej, hoppas ni gillar oss på Facebook för gratis Spotify!

Vårt band kommer nog snart skaffa en facebook sida och mest troligt köra live i slutet på sommaren eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0