bloglovin bloglovin

glömde bort bloggen! ;D

Oj då!
Hade helt glömt bort att man måste uppdatera här då och då även om man gör saker!
I veckan har jag väl inte gjort så mycket, glidit runt, umgås,sovit, rört på mig och datorn!
Sitter nu och argumenterar med Alex, vi skulle varit på ABF i alla fall runt 13.30-40 tiden men nu i sista minuten frågar han om 150kr till nycklarna... Så kom han på det nu för han tydligen låg och sov innan, om jag går upp 11 och han skulle upp 12 borde han tänkt på det tidigare...
Det är Alex det! *Looney Toon outro*

Nu ska jag i alla fall packa in laptopen för lokalen och göra mig färdig, adjö!

Kommentarer
Postat av: Elin

Omg, såg dig på stan i måndag's tror jag att det var. Kändes så awesome, du är ju typ känd c:

2011-07-06 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0