bloglovin bloglovin

Jobbar andra perioden, wuuuut!

Alla jobbar tiep om man blir phett uttråkad...
Igår så chillade jag, såg Paul med systern min och den var väl rätt okej.
Påminde mig mycket om deras tidigare verk och typ samma sorts skämt som upprepas, alltid lika roligt!

I alla fall, eftersom det är lov och jag är sjuk och seg så måste man spendera tiden på något sätt.
Snart ska jag ut, imorgon ska jag kanske va med Jesper eller så, på Torsdag ska jag va med massa folk, Fredag ska jag Lana Sims med Lisa och Sam typ, Lördag... I dunno. Söndag, va med folket igen!
Men jag behöver nå spel och spela så jag har "inhandlat"...

På det inte så snälla sättet...
Och Malin, min andra syster,har gett mig ett usb minne med massa Dr. Who avsnitt så ska försöka börja se det också så jag har något att göra! Nu ska jag iväg, adjö!!1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0