bloglovin bloglovin

PAUL

Sommarlovet är här!
Det var väl trevligt, sova lite längre
på morgonen och så vidare..
Jag är sjukt rastlös på sommaren. Känns rätt trist med sommarlov just idag, men det är bara för att jag inte hinner göra någonting idag.. Imorgon är det en helt annan femma! Jag ska stiga upp typ halv 9, cykla till skurholmen och skrapa färg på huset för en slant! Gör väl det hela dagen imorgon... Får ta och hitta på en hobby. Ska nog bege mig ut till stugan i Bälinge och fiska när jag får tid.
Lisa jobbar den här veckan och nästa.. 07:00 till 16:00. Så det är under den tidsperioden dom här två veckorna jag kommer vara lite smått rastlös.

Igår såg vi en film som heter Paul. Sjukt bra film! Grymt rolig, ett måste för alla som gillar Shaun of the Dead, Hot Fuzz eller Sci-Fi Komedi. Väldigt lättsam film som man njuter av, varje sekund.

I helgen har jag och Lisa varit i Mörön i hennes stuga.. Så himla skönt har det varit! Slippa höra studenter kräkas på gatan utanför lägenheten. Det har varit 30 grader i skuggan där hela helgen och sjukt varmt i vattnet! Riktigt behagligt, förutom lite mygg då.

I morse köpte jag lagligt det nya avsnittet av Game Of Thrones på internet. Bästa serien någonsin kanske? Ptja, finns serier jag gillar mer än den.. Men den är sjukligt bra!

I eftermiddag ska jag; laga mat åt Lisa, spela fotbollsmatch på hälsans hus kl 19:00
(KOM OCH HEJA PÅ KULTURGYMNASIETS KORPENLAG), se Game Of Thrones och dega fram till sömn!

Gott sommarlov på er MVH John!

Kommentarer
Postat av: Lisa ~ Mode & Vardag ~

Hej!

Hur har ni gjort så att bilderna hamnar i sidan och så att ni får upp en MSN-bild i inlägget där ni skriver?

Självklart handlar väl msn:en om Print Screen och sådant, men hur gör ni så att bilden hamnar bredvid texten där ni skriver?

2011-06-14 @ 23:26:39
URL: http://lisaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0