bloglovin bloglovin

Portal!

TÄPPT OCH SPÄCKT!
Inte gjort så mycket idag, tog det lugnt, sov till 12-1 tror jag eller mer, sen så börja jag lira lite Portal och en sak jag vill tillägga...

Jag älskar Portal ending låtarna.





I alla fall, gjorde en bild för matcha inlägget lite lätt. För att visa hur en portal i Portal fungerar!
Nu tänkte jag inte göra mycket, imorgon ska man vara med lite folk men när vet jag inte, upp klockan 10 för ta ut hundarna så jag inte sover bort dagarna, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: en anonym jävel c:<

Måste bara säga att jag älskar eran blogg. Just nu har det hänt en hel del jobbiga saker och jag har mått piss, sen kom man på tanken "Men jag går in på Jack och Johns blogg :D" och wwwips, så fick jag ett leende på läpparna. Man blir bara så grymt glad av eran awesomeness, coola blogg och personligheter. Tummen upp också till era videos, mer av dom tack! c: Keep doing whatever you're doing, jag vettefan vad men glad blir man av då iaf. Ni är asgrymma! I just wanted you to know. Kram från en tjej i Piteå ^^

2011-06-16 @ 01:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0