bloglovin bloglovin

SOMMAR, wuuut!

Nytt och fräscht!

I Fredags hade vi 52+, Lördags 30+ & idag... Lagomt kallt/varmt.
Har varit i Adams stuga från Fredagen till Lördagen och spenderade min Lördagkväll... sovandes från klockan 7-8 till 05.24 på morgonen, jävligt att vakna så tidigt och varit vaken sedan dess.

Mina ögon gör ont.

Men vid 9-10 tiden fick jag ett ryck och började jobba med designen, hårt arbete senare så blev jag klar!

Inte nå super stor skillnad design mässigt men blev riktigt nöjd och tyckte headern var jätte fin!
Alla foton i headern är tagna utav mig, blivit rätt okej på att fotografera sen sist, älskar min NEX-5 med hela mitt hjärta och skiter fullständigt i om den inte är lika stor som en vanlig systemkamera, därför jag köpte den och har kraften som en DSLR så!

Till veckan ska jag försöka övertala Mamma och fixa i friggebodan, tillsdess, ta det lugnt, ta in sommaren och lev livet!

(Bilder från Adams stuga kommer ut på flickr snart!)

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Vad fint Jack! :D

2011-06-12 @ 23:20:43
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0