bloglovin bloglovin

Vloging This! 2 kommer...


På sista tiden har en hel del hänt för det bättre och för det sämre...
Känner av avtrycket jag lämnade och allt var ens egna fel, jag trodde det skulle bli bättre,
men nu vet jag inte varför.
Jag saknar idealet, tillfällerna, närheten, nu går man och väntar på att något ska hända...
Dom små sakerna hjälper, men senare så känns ovärt.
Det fanns något där jag inte såg, nu är man blind utav tanken. "...ingen duger för dig..."


Klicka på vovvarna för några foton jag fotade när jag var
med några folk på fotbollsplan och hade det trevligt!


Då fick jag även testa Samuel's longboard och hittade en ny kärlek direkt, ska köpa en när jag får sommarjobbs pengarna, har ändå inget/någon att spendera det på så! :D
Ska när som helst försöka bege mig iväg till Karin för där skulle några folk vara och antar vi ska göra något,
om dom säger att vi ska se film så orkar jag inte verkligen inte för det kan ibland bli tråkigt,
i stora grupper och om man ser en film som inte är så bra.
Och det kanske lagt sig lite utomhus så blir nog bra! :D
Men nu ska jag göra några sista små saker innan jag drar iväg, headset, check, telefon,check, nu hörs vi,
btw... Det kommer komma...

Långvariga läsare kommer nog minnas detta från min gamla blogg...

Kommentarer
Postat av: lisa

kanske ingen duger för dig för att du själv är så JÄVLA BRAAA, tänkt på det vavava? och du har blivit svinduktig på att fota hur fort som helst ju :o och fnissade när jag läste om longboarden hihi <3

2011-06-04 @ 20:24:05
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/
Postat av: Sam

Håller med Lisa dära. BÄSTA POJKEN I VÄRLDEN!!1! <3

2011-06-07 @ 12:44:06
URL: http://samthaman.blogg.se/
Postat av: Anna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-10 @ 23:43:17
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0