bloglovin bloglovin

VARA SJUK SUGER!!1!

Blivit värre, fuck förkyldning!

Tänkte uppdatera innan jag börjar spela igen eller typ gör nå annat.

Idag så hade jag tänkt ha roligt, vara ute med folk, kanske bada eller så, men så märker man när man vaknar, att man mår skit, senare så blir man värre och denna förkyldning släpper fan inte. Värsta är att jag åkte ut ändå, var med dom typ en timma och så sa Jessica "Är man förkyld i början utav sommaren så är man det resten utav sommaren, smått i alla fall..." FFFUUU!

Så har man mest troligt rep nästa vecka och så, det är fan inte kul. Jag vill bli frisk snart, blev att vara inne då och bitcha mer, blev inte bra när jag gick ut heller precis, spelat lite, Alice Madness Returns kom ut i Sverige idag i alla fall så spelat det lite men min dator är lite dålig just nu så måste fixa den men tills dess så kan jag köra i 720p med 30fps. Fungerar väl, är inte nå WOW grafik ändå i Alice!

I alla fall. John har smsat mig om att han skulle se nya X-Men idag. Den var säkert ok, inte mycket för X-Men filmerna, han får väl skriva ett inlägg om det om han känner för det, nu, kanske ett till spel relaterat inlägg denna vecka annars så... Förlåt för kommande spel inlägg, dom suger, jag vet.


Kommentarer
Postat av: Emma

vart köpte du Alice madness returns?

eller ladda du ner det ?

kram Emma

2011-07-28 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0