bloglovin bloglovin

Dit ska jag.

http://jackkie.yo.se/i/vMprBHeI79.jpgIdag har man börjat 8.15 och haft ganska jobbigt. Vi började med Svenska då egentligen skulle ha arbetat mer med vårat filmprojket men som jag kanske inte har sagt så fuckade våran sista idé upp så vi fick börja om på nytt, alla är före oss, gör nog ingenting för dom ska redigera i iMovie så garvade lite och alla tyckte jag var en bitch. Men vi ska nu göra en sketch om två tonåringar på 90´ talet som pratar om framtida saker... ja :D

Sen hade vi Engelska där vi gjorde grammatik uppgifter, enkelt... MVG ja0.

Lunch var ... Örtkryddat kött med potatis, var rätt gott. :O

Sen så hade vi hål sen musik, sen berättade våra musiklärare att vi ska ha EOS och musiklära två gånger i veckan och vi ska arbeta med dom tråkigaste musik genrerna och vi ska spela med blockflöjtar... Jätte kul.

Sen så skrev vi vad vi gillade med föra musikprojketet och vad vi inte gillade sen sluta vi, typ 10minuters lektion och innan det två timmars hål. FFML.

Sen hade vi en timmas hål sedan samhälls och jag somnade typ i 5 min sen så hade dom någon tävling så ritade jag något random bara.

Sen så slutade vi så skulle jag filma men alla kom hem 5minuter efteråt men skrivit idéen klart så kanske i veckan.
Nu är jag hos "M" och hon spelar Brotherhood, ganska kul och se på och höra!
Men nu ska jag se på när hon spelar lite mer.. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Mickaela Brolin

du är inte lika söt som Sam...

2011-03-10 @ 06:36:14
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0