bloglovin bloglovin

fan vad jag reklamera!

Jack är inte den enda som har haft frågestund, Rebecca har just nu så fråga henne saker... ja.
Sam har haft så ni är försena ute...ja.

Han ringde och fråga mig en sådan dumfråga & skrattade så mycket för varit trött hela dagen.
Stått ut med spotify reklam ett tag nu och får damp, imorgon går jag och fyller på telefonen och skaffar Premium!
That's right!

Nu får ni klicka på dom två eller så...
Jag suger på att reklamera folk och hitta ett fail på båda deras bilder...
Orkar inte redigera om dom även om dom är hemska redigerade, förlåt suger på reklamation.


Jack har skrivit klart en lista för en film som kommer komma ut snart och svara på era dumma frågor imorgon så kommer en två filmer i veckan, yey.



Kommentarer
Postat av: sara

Antog att de var du som fixat Rebeckas blogg?:) Ehrelle, sjukt snygg, om du skulle idags får du HEMSK gärna fixa om min blogg(A)

2011-03-01 @ 20:39:56
URL: http://luleasarasliv.blogg.se/
Postat av: anonym

thehehe, ordmosare här.. vill bara påpeka att "reklamera" betyder att man ex. återställer en vara p.g.a fel på den eller dylikt. Don't be mad ;*

2011-03-01 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0