bloglovin bloglovin

heiHo dumbleDore

Hallå där! Det är fredag, John är i stugan med sin älskade hustru och Jack är bekväm med sin underbara laptop!
Har accepterat typ 10 personer på facebook som kommer från olika delar av Sverige som sett mig någonstans eller så är dom från Youtube / bloggen, rätt kul faktiskt men jag har rensat så många random för ett tag sedan för har typ bara 230 nu och hade typ 310 innan jag rensa, men ska börja bygga upp med random folk och sånt igen för är alltid kul! :D

Var jätte taggad och komma hem idag så när jag väl var hemma var den 18.00 och då hade jag ätit middag och sånt... Så då orkade jag inte gå och redigera elr fota något. Så blir bara sängen med laptop fredag istället för stationära och redigera fredag!
Så lägger ihop en kort video o lägger ut imorgon om jag ids eller så får det bli två nästa vecka!

Nu ska jag fortsätta diskutera intressanta ämnen på facebook och sedan öppna en Vanilla Coke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0