bloglovin bloglovin

jack har trevligt!

Jack redigerar i 720p för att inte riskera för mycket GB när jag rendrar och enklare när jag filmat lite med min gamla kamera också i videon!

Här är en liten preview scen när Jack... Jack och Jack... Har Singstar kväll.

Hoppas ni kommer gilla nya filmen och gå se tisdagsfilmen om ni inte har det redan!

Imorgon ska Jack gå på isen i några timmar!
Sen kanske åka på Elgiganten med Sam & Lisa!


Sen så i helgen fyller Frida 19 år så grattis i guess! :D

Men nu ska jag avsluta inlägget med Alex's WoW bild som fick mig garva irl och ler ännu när jag ser den, vet inte varför...

HAHAHHAHAHAH

WoW suger!

Kommentarer
Postat av: ehrelle

wow.. <3

2011-03-09 @ 23:35:42
URL: http://ehrelle.com
Postat av: Frida

wooop, länk, tackar :3

WoW är bäst, så tyst med dig!

2011-03-09 @ 23:49:10
URL: http://fridky.blogspot.com/
Postat av: Alex

Fu. du tyckte bilden va as cool sa du och min hunter är awesome! :@

WoW & sc2 är bra.

Diablo äger <3

2011-03-13 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0