bloglovin bloglovin

pokemonguy94


Säg vad ni vill... Jag skäms inte.
Jag har köpt Pokémon Black Version, okej okej!
Jag har givit upp på spelen rätt mycket men blev grymt taggad och kände verkligen att jag behövde spela detta spel och orkade inte White för Black är lätt coolare!
Även om alla Pokémon är typ fula i denna generation men ska ge dem en chans ändå...

Och även om ni gillar mig för den jag är så bryr ni er inte om jag spelar "barn" spel för det är guilty pleasure spel och dom som är ärliga att dom spelar dem är hardcore. Och det var TV serien som förstörde Pokémon serien och skit samma orkar inte försvara Pokémon för det är en personlig smak!

Fuck yeah och valde Snivy, lätt den coolaste där och är lite gräshora!

Och dom andra var rätt fula och... En gris som eld? Vad tänker dom med?!

Kommer nog bli rätt osocial på sistone...

Ska nu spendera min fredag rätt bra faktiskt så vi får höras! Ny video kanske på söndag eller måndag!

Inte så duktig på att rita dock men i think it's okay!

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Att du köpt Pokemon är bara coolt!

Såg dom första pokemon-avsnitten på tv när jag var liten. Har sett väldigt många avsnitt av dom första.

Åsså har vi två filmer också :)

Dom är bra ;)

Vilken är din favoritpokemon? Har för mig att jag har läst den någonstans, men jag kommer inte ihåg!

Mina är nog Articuno, Blastoise och Snorlax!

2011-03-12 @ 14:07:50
Postat av: ehrelle

Men omg, ritade du den? :( Asfrän ju

2011-03-12 @ 19:26:27
URL: http://ehrelle.com
Postat av: Jenny tha monster

AHAHAHAHHA GRÄSHORA X'D

Nej fick inte dampskrattanfall och ramlade av stolen, Fan. Vill gifta mig med din humor 'w'

2011-03-20 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0