bloglovin bloglovin

smidigjävel

ES1B, lediga imorgon, fan va grymt!
Engelskan var inställd så våran mattelärare tyckte vi kunde ställa in. Sådant där moment man kände sig cool som fan!

Idag så vakna jag vid 8 och gick ut med hundarna, åt mat, fixade tabs till gitarrlektionen och sen så drog jag till skolan... Hade glömt ta av mig pyjamasbyxorna när jag vakna så hade haft dom på mig på väg till skolan... FML.

På skolan hade jag inso, visade en låt på gitarr för min lärare, han sa bra bra, sen så visa jag en jag vill lära mig så tyckte han det var bra men varje gång jag skulle visa en låt han ba "Vad heter den?" jag ba "Öhm.. det är spelmusik."
"Igen? Men det kan va bra."

Hahaha, han är en bra lärare faktiskt! Sen hade jag lunch så drog jag och Anton och åt, sen så lirade jag och Tobias en match i Pokémon! Förlorade båda gångerna, fan alltså! Måste bygga upp mitt team men han launchar och har en legendary i sitt team, fusk!

Sen så hade vi GEMU, vi fick som läxa att komma på en melodi, jag har påbörjat en liten fin melodi men rätt upprepande dock!
Men imorgon ska jag sova ut, filma torsdagsvideon,redigera,va med Sam,lägga ut videon efter klockan 12-1 sen ... Sova.

Nu ikväll kanske kommer en video vi får se, hejdå ska se The Notebook nu för andra gången, kommer böla, buhu.



Kommentarer
Postat av: ida

notbok :D

2011-03-22 @ 21:28:38
Postat av: Marianne

Du grät inte!1 Lögnare. Hycklare. BARBAR.

2011-03-22 @ 23:34:39
URL: http://fuzzygarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0