bloglovin bloglovin

TheSaamBoy brings summer to life!

Sett om alla dessa från förra sommaren, gud vad jag saknar sommar!
Jag säger nog det allt för mycket, men seriöst, denna sommar kommer jag UPPSKATTA VARJE FUCKIN' MINUT av tiden.

För kommer så klart få sommarjobba och lite extra hoppas jag, sen göra en vlogg en gång i veckan typ bara random med digitalkameran, kommer göra det till en awesome sommar.

Jag säger det inte bara, JAG LOVAR DET!
Ni kan även gå in på min kanal och se min version av dessa videos som hette "Vloggin' This", dock bara 5 avsnitt tror jag jämfört med Sam som gjorde en hel månad och i December också, vilken kämpe!

Nu har jag hållt på o väntat allt för länge så ska se mer old videos of my bestfriend Sam!

Godnatt för er som lägger er nu och Godmorgon om ni läser det på dagen... Då jag förmodligen sover sen köper mjölk vid 9-10 åt familjen, HEJ! :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0