bloglovin bloglovin

Tat lugnt!

Okej nu har ni varit rätt på och när man får sms av ett nummer som inte finns på hitta.se att jag borde göra en video eller blogga så har det nog nått gränsen att jag bara skriver något!

Jag skulle filma Torsdags videon idag men... Jag åkte till Marcus och spelade Pokémon, jag mötte han i en match också, han har dock kommit till Elite 4 och jag tar min tid och är på väg till femte gymet, jag tog 2 utav hans...

Han pwnade som sagt mig.
Sen körde jag och Alex en match, han var dock före mig och han sa att mitt team sög, han tog två av mina och jag tog alla hans.

Men i alla fall, jag tänker nog filma imorgon för mina ... vågar inte kalla er fans ännu men ni kommer varje dag och läser så jag kallar er, folket! Förlåt, jag är inte van och va så här omtyckt av ett mängd folk jag inte träffat!

Det är en frågestund video, svarar på frågor jag fått dom senaste dagarna och om ni har nå "last minute" frågor så är det bara och fråga på, tänkte också filma en till video så det blir kanske två stycken på

Torsdag. För jag har varit lat och inte orkat, jag orkar nästan ingenting dom här dagarna är så trött & vill bara ha helg och sova!

Men i alla fall, förlåt och jag älskar verkligen att ni kommer och att ni verkligen får mig att göra en video för förut fick man inte mycket insperation och att ni länkar runt mig är ännu bättre, ni äger verkligen!
Nu ska jag fixa klart Mammas MP3 spelare med en ljudbok, intressant liv. Sen spela Pokémon, godnatt!

Försökte se normal ut på bilden men slutade upp med att se emo ut... FML. :(


Kommentarer
Postat av: Frida

Varför mosade du kakan?! :C

2011-03-15 @ 23:45:52
URL: http://fridky.blogspot.com/
Postat av: Mmmmmarianne

HAHAHHAAH FRIDA. Dör. Fin ju!

2011-03-16 @ 05:47:18
URL: http://fuzzygarden.blogg.se/
Postat av: Madde

Yeaj, ett inlägg! Åsså en video imorgon! Yes! Men allvarligt, att spela spel är ett bra liv. Det gör en lycklig och man mår bra av att vara lycklig! Sen kommer man ju ingenstans på att bara sitta och spela hela dagarna, men det är en annan sak!

2011-03-16 @ 15:46:24
Postat av: Johanna aka PimPim

Kommer du ha pokémons helt random i dina inlägg, de hade varit köttnice?

Vad spelar du med för spel? isåfall äre online spel?

kan man kalla dig äckta gamer eller spelar du bara lite ibland?

hare gött ;)

2011-03-17 @ 19:49:52
Postat av: Jesper

Känner inte men söt! Msn? :::: <33 :$

2011-03-26 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0