bloglovin bloglovin

Avancerat, snart slut skola...

Hejsan alla glada, dags för John att blogga lite! Första året på estet musik lider mot sitt slut. Det har varit ett fantastiskt år och tiderna framöver kommer vara dom bästa åren i mitt liv. Jag har träffat dom mest fantastiska människorna från alla möjliga ställen. Älvsbyn, Piteå, Tärendö, Råneå, Harads, Övertorneå och ja, till och med några från Luleå. Folk som man aldrig kommer glömma.

Funderar på att byta instrument till nästa år. Har egentligen blivit så bra som jag vill på gitarr.. Några förslag? Sång? Trummor? Clarinett? Fagott? Woop woop


Gjorde en lista i slutet av november 2010 med låtar som JAG ser som estetiska.
150-[Estetiskt?]
Här är låtar som summerar mitt estet år. Jag kan koppla alla dessa låtar till minnen..
'

Elliott Smith – Waltz #2 - XO
Beirut – Elephant Gun
The Wave – Fight The Start
The Automatic Thrills – It Wouldnt Be Right
Korn – Kidnap The Sandy Claws
Mumford & Sons – Little Lion Man
Pinkly Smooth – Mezmer
Damn Seagulls – New Breed
Broder Daniel – Shoreline
Eddie Vedder – No Ceiling
Mumford & Sons – Dust Bowl Dance
Biffy Clyro – Born On A Horse
The Wombats – Let's Dance To Joy Division
Lynyrd Skynyrd – Tuesday's Gone - 1976/Live At Bill Graham's Winterland
The Dandy Warhols – Bohemian Like You
Movits! – Skjut mig i huvet
Arctic Monkeys – When The Sun Goes Down
Arctic Monkeys – Teddy Picker
Arctic Monkeys – From The Ritz To The Rubble
Kent – Stenbrott
The Tallest Man On Earth – Love Is All
Little Man Tate – Back Of The Pub Quiz
Bombay Bicycle Club – Lamplight
Jamie T – The Man's Machine


Bloggat / John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0