bloglovin bloglovin

fredag den 13de yey!

Kändes tomt här på bloggen så tänkte bara göra detta inlägg!

Sitter här, hungrig,trött,less och ingen ork till något.
Det är sant, det är ju som sagt Fredagen den 13:de!


Idag ska man... kanske iväg, vet inte helt om jag ids!
Hoppades på att min gitarr skulle komma i veckan som han hade sagt men det har den inte gjort hittills så min längtan är typ borta. Låter lite bortskämt men jag känner inte för typ den nu ändå så.

Så finns det ingen jävla mat hemma, fuck my life.
Orkar inte bry mig, nu skulle Mayo in i mitt rum för Pappa ser hockey eller fotboll eller någon sport där han skriker "JAAAAAAAAA!" varje gång det blir mål, så då får Mayo panik och ska gömma sig här.

Nu får ni vänta tills John gör ett inlägg för orkar inte denna helg!

Trevlig helg och fortsatt dag!

Kommentarer
Postat av: lisa

haha mamma och emil skriker också.. blir typ rädd

2011-05-13 @ 18:27:33
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0