bloglovin bloglovin

Gilla oss på Facebook!

Idag och igår har jag varit på fotorundor, igår var jag ensam ett tag tills jag smsade Ida och fråga om hon ville komma ut och fota med mig, såklart så kom hon
(Menar inte typ, ofc vill alla va med mig, mer att alltid kul och va med någon ju! :>)

Sen så idag så fick jag ryck och smsade käraste Lisa och frågade om hon ville komma ut och fota med mig och svaret var... Nej.
Så gick ensam och s-- Nej skoja klart hon ville så varit ute sedan 16.06 ungefär tills 18.53! :)

Så har en hel del bilder som såklart några kommer komma här, men även på !

Imorse när jag skulle lägga ut några foton så var jag på facebook och försökte logga in på Morris account men kunde inge mer, fett weird... Men i alla fall, så fick jag en konstig idé och göra en facebook fanpage, jag har redan blivit addad utav fans på facebook
och sånt kan vara kul men är ni för på, creepy på olika nivåer och allmänt "jobbiga" så kommer jag nog ignorera er eller ta bort

er, för är ju en privat person och vill ha det lite personligt i alla fall på facebook! :(

Men så där kan ni få se... Förhandsvisningar, foton, fråga frågor, skicka till alla era vänner skulle vara awesome så klicka på bilden till vänster och gilla!
Jag ändrade om min fanpage till en Pixelzmania' fanpage så GILLA HÅRDARE NU!

Och det kommer nog bli en bra sommar!

Estetsommar som John sa, awesome people,music & summer itself!

Kommentarer
Postat av: heddez

äre du som ritar alla små gubbar?

isfl haru ritplatta

2011-05-12 @ 15:03:19
URL: http://heddez.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-18 @ 23:56:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0