bloglovin bloglovin

Korpen och Hockey VM

Morsning! Tänkte börjar med att berätta lite om Estets fotbollslag! Som jag själv är med i. Det är en massa trevliga tjommar som satt ihop ett korpen-lag med estet elever. Kulturgymnasiet är vårt namn, lite tråkigt, men det är kraven för att vara sponsrade av skolan. Vi borde heta något i stil med "estetjävlarna" eller dylikt. Men hur som helst vi har vår andra träning ikväll, men dessvärre krockar träningen med VM finalen i hockey mellan Sverige och Finland. En match som är en skam för svenskar att missa, hockey intresserad eller inte. Vi hade match i torsdags, vi torskade, men vi var eniga om att vi gjorde väldigt bra ifrån oss för att ha tränat 1 gång. Det känns väldigt bra, det är ett chill gäng!

Dagen har förbrukats med städning.

I onsdags lärde jag mig Money For Nothing på gitarr. En låt som jag alltid velat lära mig, men aldrig kommit i akt med. Bosse, min gitarr lärare, lärde mig den på det mest ultimata sättet möjligt.




Fantastiskt..



Playstation Network är uppe igen och jag har sett Gudfadern I och ska nu se Princess Mononoke för alla vet att Hayao Miyazaki gör dom bästa/originellaste tecknade filmerna ever, i said it.
Har även Mortal Kombat riktiga nu, ska spela det med mamma någon dag. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0