bloglovin bloglovin

mjo, fuck it

Som sagt har varken jag elr. John bloggat, jag har inte heller gjort en video på ett tag heller och det känns ganska konstigt.

Jag har retat er med video idéer men varken givit er en video elr. detaljer.
Jag vet inte vad som händer, har ingen direkt ork, jag känner inte för och göra en video så mycket, jag tycker jag har blivit sämre, jag har bara... Inte velat.

Funderar på att typ låta kanalen dö och bloggen, orkar inte försöka allt för mycket om jag inte är på humör att få er att stanna, för det gör ni ju inte ändå inte.

Ni läser ju bara bloggen för filmernas skull och bryr värst inte mycket om vad jag gör på dagarna.
Jag får inte något utav mina filmer, jag får inte större publik nå mer,jag får inte bättre kritik, jag får inte mer självkänsla, jag får inte den dära känslan jag fick förut, att jag såg att ni alltid gick in här och jag alltid fick många views direkt jag la ut.

Jag förväntade mig mer utav mina videos och märkte att jag inte är så himla duktig eller rolig som jag trodde att jag var så jag la nog av för länge sedan.

Jag ska nog försöka suga på det här lite mer och inte försöka förhasta något så jag ångrar mig men... Om jag försvinner så har ni alltid Anton, Sam eller min andra kanal där jag lägger ut bara skräp och sånt!

Nästa vecka kommer min Hagströms halvakustiska gitarr in så får den då!


Kommentarer
Postat av: h

Men herregud :( Jack :C inte göra såååå :( du är duktig och det gäller bara att ta världen med storm. Glöm inte bort att jag, liksom många andra, ÄR intresserade i mer än bara videosarna. När jag "upptäckte" dina videos för snart ett år sedan så tänkte jag "Han är frän och honom vill jag se mer av!" och inte specifikt dina videos. Nej, jag känner dig inte, men du är en inspirationskälla och intressant person likaså ♥

2011-05-07 @ 14:51:31
Postat av: Henry.

Du är awesome och helt brutalt rolig.

Jag vet ingen annan videobloggare som är lika bra, fyndig, aktiv och intressant som du. Fortsätt!

Snälla du.



~Ett sjukt aktivt fan.

2011-05-07 @ 16:39:39
Postat av: lisa

håller med dom andra, dagen blir såhääääääääääär mycket bättre när man kommer hem och märker att du lagt ut en video, ärligt talat. men ja du gör ju som du vill, men vore tråkigt om du slutade :(<3

2011-05-07 @ 17:19:23
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Det skulle vara jättetråkigt om du slutade Jack!!! :( Själv tycker jag att dina videor är otroligt roliga och det är visst intressant att veta vad du gör på dagarna! Men ingen kan tvinga dig till något, det är ditt val.

:)

2011-05-08 @ 15:46:08
URL: http://lifeofemmanilsson.blogg.se/
Postat av: madde

Jag läser gärna om din vardag. Du skriver på ett sätt som gör det roligt att läsa och det du gör på dagarna är kul att läsa om.

Dina videos lyser upp vardagen oavsett vad du gör i dom. Om du slutar göra videos så får du fanimej fortsätta blogga. Du har en härlig personlighet! ;)

2011-05-09 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0