bloglovin bloglovin

NY GITARREN!

Laddat upp några foton från idag på ny gitarren på Flickr, som vanligt kan ni klicka på namnet till vänster eller på knappen ovanför inläggen!



Idag är det lördag, igår var jag med Alex och sov över det,
vi hade det rätt chill och var med Jonas ett tag, sköna snubbar!
Sen så på morgonen tog jag bussen hem det första jag gjorde när jag vakna
för jag visste att jag hade gitarren vändandes på mig hemma... It's my new born baby! <3
Sedan så har jag bara spelat på den, gjort en cover och ja... Inte mycket mer, senare ska jag till Lisa mest troligt för Linnea har kommit hem idag och det är ju bra!

Som sagt, Flickr, alltid bilder där, Yo, daglig uppdatering, adjö!
(Ignorera mitt cumface!)

Kommentarer
Postat av: em

dina yt klipp är bäst. ♥

2011-05-22 @ 14:45:29
URL: http://emskis.blogg.se/
Postat av: josefin mandarin

Först: Tack så mycket!!!! Sen måste jag bara fråga dig, var hade du sett mina bilder på Flickr?

Och sist men inte minst: Älskar dina videos Jack! Och du har riktigt bra musiksmak. :D

2011-06-08 @ 00:25:50
URL: http://mkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0