bloglovin bloglovin

REPTILE FTW!!1!

http://i51.photobucket.com/albums/f374/Vash_15/Screenshot-1.pngSkriver nu ett inlägg med Mayo i min famn, mysigt som fan.
Tänker göra en till "random-leaf-closeup-makro" video och sen om jag hinner ska jag filma en VANLIG/VLOG video!

Jag har bara typ, som sagt, ingen ork, nu när jag har Mortal Kombat också, blir ju inte mycket dator! x'D
Fast nu har Malin tagit över mitt PS3 och rum och spelar det, vi växte upp med Tekken 2-3 så denna familj älskar Fighting spel!

Hon spelar som Stryker hela tiden, när hon vinner ba " How we do it in Örnäset!' " lite klockrent!

Nu lite spelsnack fort, i Mortal Kombat spelar jag ofta som ...



Reptile.
Bad-ass, kan inte prata och kan spöa lite röv och spy på sina fiender!

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110112094053/mk/images/b/bc/Reptile_Acid_Spit.jpg

Utom han försöker jag lära mig Scorpion,Baraka och Smoke!

Nu ska jag fortsätta se på den ultimata fighten mellan Stryker(Malin) och Goro(Big Giant Boss)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0