bloglovin bloglovin

Teddy Pickah

Jag har varit i stockholm, kom hem igår kväll.. Det var fantastiskt stråwlande. Nu är jag en aktiv resurs på dagens samhällslektion!
På torsdag åkte jag och Lisa till Stockholm för att bo hos min bror och för att se på Arctic Monkeys. Konserten var episk. 8/10 som betyg. Bäst var nog Teddy Picker och This House is a Circus. Endast pågrund av att det var på cirkus. Men också! From the ritz to the rubble, en av mina favoriter! Låt mig citera Alex Turner(sångaren) "This is a song we haven't played in a very long time" Osso kommer from the ritz to the rubble. Magnifikt!


På fredag var det: Någon dyr lunch på stan, stan, tacos och hockey. Sverige vann, jag köpte kanske någonting, vi åt gott!
På lördag var det: Någon dyr lunch på stan, nilecity inspelningsstället(brandstationen), english shop, texas steakhouse och The Fourth Kind. Lunchen var god, brandstationen var frän, jelly beansen var goda, min 300gs köttbit var delicious, filmen var lite små creepy..
På söndag var det: Vi for till gamla stan och vandrade, tog färjan till djurgårn, tog en glass utanför gröna lund, åkte spårvagn till nybrokajen, gick längst nybrokajen till dramaten, kikade in, drog och åt med brorsan, sen vapiano till middag och sen bilfärd till arlanda. Läste lite om skyrim i en tidning på planet, fett taggad.. Köpte också mjukisdjur till min nyfödde brorsson. En björn och Lisa köpte en apa.

Nu ser jag fram emot några veckor av extrem skolstress och sen.. Ett härligt estetsommarlov. Urkult och någon fler festival.



Ska bara tillägga några bilder och sånt från idag!

Min hjälpreda som håller i maskrosen och hade gjort den vita origami fågeln är Amanda, en utav dom bästa jag sett på porträtt foton och foton i sig, en underbart härlig person så checka in hennes blogg och säg att hon äger! :D
Kritik är alltid bra! Kolla även in Olivia's blogg, hon är ny inom foto! :>

Ska inte skriva "Jack Sundström, copyright" på varje foto, för jag bryr mig inte värst mycket och folk får stjäla bilderna hur mycket dom vill! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0