bloglovin bloglovin

This House is a Circus

2 dagar kvar till ARCTIIIIIIC MONKEEEEYS!!!!!!!!!!!!!!!!! hur som helst, det kommer blir så jäkla awesome. Vi var idag på kulturens hus och såg slutprojekt från estet trooor jag. Det var grymt bra, dom körde When the Sun Goes Down och Teddy Picker. Sjukt mycket rysningar på When the Sun Goes Down. Ser fram emot det så jäkla mycket, blir Torsdag kväll på cirkus i stockholm, ÅÅÅÅH!!! ! !

Nåväl, vad händer annars? Jag pluggar.. Jag planerar att söka jobb, typ när jag kommer hem från stockholm. Nu är det att komma ikapp med mina serier som står på agendan, så här näst blir det How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Stargate Universe, Supernatural och South Park.. Kan någon film.

Känner för lite musik tips..

Bombay Bicycle Club – Lamplight

Bombay Bicycle Club – Evening / Morning

Bombay Bicycle Club – Dust On The Ground

Jamie T – The Man's Machine

Johnny Flynn – The Wrote & The Writ

Little Man Tate – Back Of The Pub Quiz <---- FUCK YES

The Tallest Man On Earth – Love Is All

Mando Diao – Added Family

Damn Seagulls – Once Upon a Time

The Wombats – Walking Disasters

The Strokes – Under Cover Of Darkness

Arctic Monkeys – Balaclava


Arctic Monkeys – Teddy Picker


Snabbt kasst inlägg eftersom jag måste plugga...Jackfårgärnafinatilldet.. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0