bloglovin bloglovin

wuut, har vi en blogg?

Oj satan det var länge sedan! Hur är det? Vad gör ni? Vad vill ni att vi ska göra, trevligt att träffas jag är andra ägaren utav denna blogg och mitt namn är Jack!
Trevligt att träffas!
Ska jag försöka sammanfatta det som hänt på sista tiden?
Kommer inte ihåg riktigt vad som hänt så kan inte säga så mycket om det men...
Varför ingen har riktigt bloggat är för jag har Tumblr, inskaffat Skyward Sword, umgås lite med vänner och sovit en hel del.
John kan man bara säga att han har ett liv och flickvän, så det är nog enklast att sammanfatta det så.

Rolig sak som händer är att vi på Svenskan gör ett projekt arbete om dialekter, vi valde skånska, vi ska göra en låt med skånsk dialekt och en musikvideo till den. Så kommer nog en ny video från oss på Youtube, hur känns det?
Jag la ju ut en jätte "rolig" video på Youtube från några dagar sedan när jag bara ... gör nästan ingenting till värde som ni kan se här!


Visst var den rolig? Inte precis men tänkte avsluta inlägget med några videolänkar för att stjäla er tid ännu mer och en vacker bild finaste amanda har ritat, vi ses väl snart, om inte, se mig här.


Kommentarer
Postat av: Emma

OMMMG SAAAAM! kan inte ni göra en video med han. Varför bloggar han inte mera ? Har han haft stressigt eller något? :(

SKIT snyggt ritat!.

2011-11-25 @ 23:28:39
Postat av: amanda

ååh, du la upp min bild, vad söt du är <3



^

överstående kommentar, tack ;---;!!!

2011-11-26 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0