bloglovin bloglovin

finfint, sockersöta

Saker känns som skit ibland men ur det kassa som har hänt så har någonting bra kommit utifrån det.
Känns rätt bra nu faktiskt,blir bara bättre och bättre för dag nu när det väl har börjat hända någonting.

Vet inte vad jag ska blogga om som inte låter helt "POWER TO THE PEOPLE!" eller typ "deppigt" så försöker så gott jag kan!

I veckan har vi spelat in med vår ESV grupp och har inte gjort så mycket mer, har inte lusten att göra mycket på dagarna så!
Imorgon ska jag iaf mest troligt sova hos Tobias och vi ska på Noordpolens badhus och sen ska vi nog chilla!
Sen vidare i helgen så har jag inte nån vidare lust med dom planerna man har hört om så blir nog chill!

Nu ska jag fortsätta ha en underbar konversation med Amanda på Skype som pågått i typ... 6 timmar+! HEJDÅ :D


Make Me Famous nya låt <3

Kommentarer
Postat av: amandaaa~~~~~~~~

hej fina jack!

jag kan också återgå till våran fina konversation nu när jag kommenterat (aa)

<3

2011-10-07 @ 02:17:56
URL: http://gamesoul.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0