bloglovin bloglovin

Radiosändning imorgon!

Oj, tror det är dags jag bloggar lite! Känns som att jag aldrig gör det nuförtiden! :)
I veckan har jag inte gjort så mycket, hade en livesändning på radion som finns här!
Vi sänder igen imorgon klockan 17.00 på 89,3MHz (Luleå endas)
Jag har även redigerat en video för ESV projektet för typ 3/4 gången.
ESV projektet är som ett stor projekt man gör på gymnasiet på Estet, man blandar ihop alla inriktningar och gör ett uppträdande tillsammans, en teater, musik, osv...
Annars så är det nog allt, även skaffat iOS 5 på iPhonen, rekommenderar starkt att uppgradera så om ni har iPhone,iPod Touch eller så!

Nu tänker jag dra mig ner och fly från verkligheten med Dallas Green.
För saker och ting är går nog aldrig som dom ska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0