bloglovin bloglovin

Grattis John! <3

Kanske inte det finaste men ville bara säga att John blir 17 år idag.
Men med detta inlägg ville jag bara säga grattis John, är 1 år sedan vi lärde känna varandra.
Att tiden går så fort är ganska sjukt, vi är bästa vänner, gjort mycket tillsammans, gått igenom skit och levt livet.
Jag vill bara veta att jag är glad för att jag har dig och du är min vän, önskar dig alla lycka och önskar att jag en dag får vara så lycklig som du, älskar en annan så väl.
Dig kan man lita på, tack.
<3

 


Kommentarer
Postat av: Ida,

Finaste med John är att vi är bästa vänner och jag älskar dig. <3

Jag löste det- Ouff.

2011-09-25 @ 14:30:49
URL: http://idthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0