bloglovin bloglovin

jack är sjuk och irriterad!

"Bara jag som tycker John är tråkig?
Alltså, eran blogg äger.. men det blir tråkigare och tråkigare att läsa när John bara bloggar om musik , och Jack slutat med videosar :c
xoxo
" Kimberly

Nå, Kimberly.
Märks att du inte har läst denna blogg sedan början men vi började första inlägget med att John kommer skriva mycket om Musik och jag mer om Spel eller Film / vardagligt etc etc...
Om vi säger så här, det gör inte mig något om du slutar läsa bloggen, oh nej.
För när det väl kommer komma videos igen så förvänta dig inte vara på våran bra sida eller så,
för jag startade inte detta projekt(bloggen då) med John för JAG ska ha någonstans och kasta ut mina kassa videos.
Jag startade det för jag ville ha någonstans och skriva av mig, nå ut till dom som ser mina videos, göra nå med min nära vän så vi kan nå ut.
Men om vi når ut till en publik som är besatt utav att jag ska göra videos och inte bryr sig om MIG eller JOHN på riktigt.
John vet mycket om musik och har väldigt bra åsikter och tips till er som vill lyssna på BRA musik så.

Hoppas jag att du inte ens kommenterar igen och kan lika gärna sluta läsa bloggen,
och ja, SamThaMan finns det en kille som heter, du kanske vet vem det är för oftast så kommer ni
"fans" därifrån! :)
xoxo.

Jack är inte på bra humör för att orka med små flickor.



Jag (John) måste få tillägga en sak.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHA
Tack

Kommentarer
Postat av: lisa, sams best friend forever

haha ohgod, you go girls! <3

2011-09-28 @ 23:57:59
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0