bloglovin bloglovin

SöndagslirmDigimon!







JACK HÄRA!
Vill bara snabbt blogga lite innan jag tänker sätta mig och se Digimon filmen!
Igår hade vi det jätte mysigt, John hade väldigt mycket tanke bakom hela grejen och jag tyckte han gjorde fantastiskt av sig, bilder från det kommer komma upp senare!

Idag har jag sovit, varit med Pegi, spelat en hel del spel, fixat lite med datorn och sådant!
Fick en nostalgi känsla utav att se Digimon filmen för har för mig att den ska vara
A W E S O M E!
Så tänkte, Varför inte?
Ska nog börja göra som John gör, fast med filmer, en filmrecesion varje vecka!
Godnatt, Skola imorgon och min födelsedag... Yey.



Kommentarer
Postat av: Tess

ÅÅÅH jag älskar ditt hår!

2011-09-12 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0