bloglovin bloglovin

OhMyGod!12 <'3

Idag är det fredag! Fast egentligen inte men ändå liksom...
Ja du, idag har jag varit i skolan, var inte så farlig dag idag, har börjat försöka bli "piggare,nyttigare,hälsosammare och ett bättre jag!" Men gick inte så bra idag när Pegi stod för lunchen idag på Max pågrund utav vårt lilla "vad" så ätit inte så bra mat.
Men har i alla fall försökt tänka att i helgen inte äta nå chips eller så.
Vet inte, försöker inte gå ner i vikt eller så, tro inte det, mer bara att jag på sista tiden, eller ofta, känner att jag inte mår bra, huvudvärk, min kropp är slö och behöver må, bättre både fysiskt och mentalt.

Hippie jag låter men så är det att växa upp. Måste tänka på konsekvenserna och följderna.
Men på sista tiden har jag fått höra att..

Och det är oftast för att när jag pratar om Pokémon så blir jag... Tydligen, 8 år igen.

För jag vet väldigt mycket, pratar fort, ser överlycklig ut, har samma reaktion som ett barn som längtar efter julafton.

Tycks även vara charmigt att jag ännu vet så mycket och faktiskt spelar det ännu.
Men jag vill inte sluta spela spelen, dom äger och bör uppskattas oavsett ålder!
Fick ju Lisa och Pegasus att börja spela så har väll gjort mitt mål i livet.

Flera kanske ser mig såhär när jag spelar och förklarar eller allmänt bara pratar om Pokémon.


Men alla som väl spelar det, vet innerst inne, att alla ser ut såhär.


Men ska försöka tona ner inläggen på bloggen om spel relaterat eller ens Pokémon.
För vissa gillar det inte och vet det, men det här är min/och John's blogg. Ni som är trogna läsare och så gillar det jag skriver för den jag är, ska inte behöva skriva på ett annat sätt för eran skuld! Så det så!

Ska försöka lägga mig nu eller så för börjar bli sent men har ändå liksom min första sovmorgon för veckan imorgon med Mediakunskap 09.50! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt :3

2011-09-09 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0