bloglovin bloglovin

dr>ch

Roligt att jag kände igår att jag ba "Vill fan va hemma imorgon.."
Sedan på dagen varit i frigebodan för min vanliga sorts av träning, min röst, så kände jag mig sjukare och huvudvärken blev värre. Sen när man vaknar på morgonen så kom bomben och la sig och jag mådde sämre och tänkte "Blir väll att vara hemma nu. Trevligt!"
Så sovit hela dagen mest, sett Micke & Molle, The Office och annat.
Har även märkt att jag har drabbats utav Chiodos syndromen vilket en annan person i världen bara förstår, betyder även att jag vill bara bli D.R.U.G.S... Nu tänker jag inte göra detta inlägg emo så lägger ut en bild från en av serierna jag gjorde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0