bloglovin bloglovin

fatalframe2 och ritar

Alltså tänker bara tillbaka för typ två år sedan... Denna video är ju något utav det bästa som hänt världen...

Sitter och försöker färdigställa alla serier från utgångspunkterna och göra om allt men tänker bara på att jag vill spela Fatal Frame 2 men som sagt så satt jag såhär igenom spelet...

Var som att jag ville fortsätta spela men var rätt så obehagligt när man började som komma in mer och mer in i spelet. Jag kan inte kalla mig själv fotograf heller för skakar varje gång jag ska fota spökjävlet och när dom går emot mig så skriker man till och försöker springa ifrån den så fort det går men jävlarna hittar en vars man är!



Försökte filma en video idag men var alldels för awkward så kanske gör en ny till veckan...
Då med lite mer att prata om kanske och något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0