bloglovin bloglovin

r0botjack!

Sitter och dricker cola efter ätit brunch och chillat!
Så härligt att lyssna på deathcore på morgonen, skämtar inte, man blir så lyckligt avslappnad och sjunker in i datastolen och väntar bara på nästa breakdown så du kan komma lite grann!

Tips om ni vill ha bra band, Despised Icon, Veil Of Maya, Beheading Of A King och Born Of Osiris!"

Dagens planer är nog att fixa lite med datorn och så, kanske hitta på något men vet inte om jag kommer ha orken för känner mig slapp idag och sugen på att göra ingenting alls produktivt!

Och jag har förresten klippt mig som ni kan se, för att se mig då och då kan ni alltid följa på instagram, r0botjack var namnet där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0