bloglovin bloglovin

S0NDAY

Eftersom Blogg.se iPhonen appen är meningslös så har jag svårt att dagligen uppdatera då jag använder min iPhone mer än min dator eller laptop! :D
Det är i alla fall Söndag idag, Chill-söndag såklart!
Idag ska man ta det lugnt, se The Office, film, äta popkorn och dricka vanilj Cola! LEVA LIVET TILL FULLO ALLTSÅÅÅÅ, eller inte.
Jag har även planer för en rolig sak till veckan som jag tror ni skulle gilla!


(Han sa vad?!) >

Vill inte spoila för mycket men kan säga att det har med en livesändning och göra så hoppas de är något ni skulle kunna vara delaktiga i och spendera dagen med mig genom datorskärmen eran!
Skulle uppskatta det jätte mycket, ska försöka planera en dag och övertala systern om att få vara i hennes rum så jag kan snacka hela natten om det behövs, så vad jag då skulle kräva av er läsare är att ni bara skickar runt länken då så det blir fler som tittar och kommer på roliga saker jag kan göra!

Vore awesome!
MEEEN NU SKA JAG ÄTA NÅGONTING, HA DET BRA OCH GLÖM INTE KOLLA IN BLOGGEN VARJE DAG NU FÖR INFORMATION OM SÄNDNINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0