bloglovin bloglovin

haiguys,em0inlägg&hai

La aldrig ut videon som jag hade sagt att jag skulle för blev sjuk och orkade som inte redigera den för var även inget riktigt intressant, ska försöka komma på något speciellt som man kan göra så lägger jag ut när jag kan bara!
Var ett tag sedan jag uppdaterade också, vet som inte riktigt om jag har någon där ute längre som bryr sig om jag skriver här eller inte, men vill bara säga att jag finns tillänglig 24/7 är nog
tumblr eller facebook(Är inte mycket facebook ändå men), våran "fanpage" finns även där uppe genom att klicka på facebook!
På sista tiden när man inte har bloggat eller levt livet så gott som går så har väl allting varit dött, när jag hade gjort Mårddjurs videon och lagt ut den så var det även dagen efter min farmors begravning, därför jag hade kostym som en sorts hyllning och tribut för min kärlek till henne. Förlorat även några vänner pågrund utav något så obetydligt och känslor ner körda i havet efter varit i molnen.
Så livet har sina fina stunder och tråkiga, man har alltid en anledning att fortsätta.

Njuta av varje andetag
Som kommer in dina lungor,
Jag lovar att det inte varar för evigt.
Och när du inser att
du hade fel, kommer du att vara långt försvunnen.


Vi simmar alla i ett hav utav stolthet,
Var karaktär är sällsynt.
För varje dag som går,
Det blir bara värre
Och ingen verkar bry sig.



Nu är det slut på emo inlägget, följ min process på tumblr och sådant, uppdaterar på bloggen då och då för att visa att jag ännu lever och kämpar!

Bloggtips btw, Liza har skaffat en blogg som är fin så klicka här!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera meera! ._.'

2012-02-15 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0