bloglovin bloglovin

HEJ! hej. hallå?

HEEEEEEEEEEJ!
Seg på att uppdatera hära men återhämtar mig!
Sitter och lyssnar på gammal emo musik och är nervös inför helgen,
ska till Älvsbyn och vara med Anton och även göra en audition till hans band.
Vilket då är det nervösa, men ska försöka göra mitt bästa om det ens går!
Nu ska jag försöka skriva lite med egna ord om Mark Twain för morgondagens engelska lektion då jag ska presentera honom för resten, jag vet dock inte så mycket om han men får väl övertala resten att jag gör det!

Vi får höras, uppdateras dagligen på Instagram,Tumblr och så så så vidare!
HA DET!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, hon är uppmärksam :D

okej, jag ska nog göra det 8)

2012-03-07 @ 20:04:34
URL: http://animesofia.blogg.se/
Postat av: linnea

ingen aning om vad du heter på tumblr eller instagram, skulle vara kul ju. satteee?

2012-03-08 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0